Стаття про колекторів

Стаття про колекторів

​​🔸Вам подзвонив колектор: яку лінію спілкування вибрати?

Спілкування з колекторами – не найприємніший досвід. Але якщо знати, як поводитися з колекторами, можна звести рівень психологічного стресу до мінімуму.

🔸Правила, як вести себе з колекторами в Україні:

🔷зберігайте спокій; задача колекторів – вивести вас з рівноваги: в стресі людина схильна до імпульсивних вчинків;

🔷попросіть співрозмовника представитися і назвати організацію, яку він представляє; якщо вам не дадуть відповідь – ви в праві повісити трубку;

🔷якщо вам дзвонить колектор, подбайте, щоб дзвінок був записаний: в разі виходу за допустимі рамки, у вас буде підстава для подання позовної заяви до суду;

🔷в будь-якому випадку, навіть якщо ви не можете записати дзвінок, повідомте колектору, що розмова записується – це утримає його від спроб психологічного тиску;

🔷ви не зобов’язані давати колектору ніякі персональні дані: якщо у вас запитують місце роботи, номер телефону або адресу боржника, просто відмовтеся відповідати;

🔷ви не зобов’язані звітувати колектора, з якої причини виникла заборгованість або коли плануєте погасити кредит;

🔷ви взагалі не зобов’язані відповідати на телефонні дзвінки і має право покласти трубку в будь-який момент.

Вам буде простіше розуміти, як вести себе з колектором по телефону, якщо ви будете пам’ятати про ці правила.